środa, 15 stycznia 2020

Spis Treści




Prolog

Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 4

Rozdział 5

Rozdział 6

Rozdział 7

Rozdział 8

Rozdział 9

Rozdział 10

Rozdział 11

Rozdział 12

Rozdział 13

Rozdział 14

Rozdział 15

Rozdział 16

Rozdział 17

Rozdział 18

Rozdział 19

Rozdział 20

Rozdział 21

Rozdział 22

Rozdział 23

Rozdział 24

Rozdział 25

Rozdział 26

Rozdział 27

Rozdział 28

Rozdział 29

Rozdział 30

Rozdział 31

Epilog, czyli jedenaście lat później

Dziękuję


DODATKI:
prompt - Wszystko w imię Miłości
prompt - Nikt mi Cię tu nie będzie tykał
prompt - Księżniczka i Rycerz
projekt świąteczny 2014 - Bynajmniej Niezakurzona Gwiazdka

Bardzo liczę na Wasze komentarze: pozytywne, krytyczne, długie, krótkie, pochwały, żale i pytania :) Ucieszy mnie nawet kom typu: "Przeczytałam". Bo jeśli nie czytacie, to to nie ma sensu ;)

PS.: Jeśli chcesz być informowany, napisz poniżej lub w komentarzu pod dowolnym rozdziałem swoją nazwę z twittera :) 

9 komentarzy:

  1. @A_Another_Love

    OdpowiedzUsuń
  2. @luuv_my_larreh

    OdpowiedzUsuń
  3. @happy_for_our
    błagam, to ocieka zajebistością *__________*

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę powiedzieć że trawiłam na to opowiadanie nie dawno na tumblrze ale go nie przeczytałam jakoś mi nie podchodziło

    parę dni póżniej trafiłam tu i wziełam to za znak

    przeczytałam caluśkie i byo naprawde nie samowiete...

    (szkoda że już nie przyjmujesz prompt bo mam pomysł na 4 dodatek)

    Tumblr: someone-who-is-nobody
    Twitter: @SaraZapora

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo uwielbiam to ff i jak bardzo jestem w nim zakochana. Zaczęłam je czytać wczoraj o 21 a skończyłam o 3 w nocy. Oczy mi łzawiły,ale zaciekawiło mnie tak bardzo i wzruszało do tego stopnia,że nie potrafiłam przerwać.

    OdpowiedzUsuń